To NIE jest dieta - Anna "WILCZO GŁODNA" Gruszczyńska

13.10.16

Tytuł: To NIE jest dieta
Autor: Anna "WILCZO GŁODNA" Gruszczyńska
Wydawnictwo: SQN
Data premiery: 2016-06-15
Ilość stron: 233

Nie ma chyba osoby, która nie spotkała by się z książkami typu "Zniszcz ten dziennik" czy "To nie jest książka". W księgarniach pojawia się coraz więcej pozycji tego typu. Sama nawet po jedna sięgnęłam. Efekt był taki, że wykonałam kilka zadań i odłożyłam na półkę.

Wydawnictwo SQN przed wakacjami wydało książkę "To NIE jest dieta". Jest ona jedną z tych książek, które narzucają wykonywanie konkretnych zadań. Tutaj jednak cel jest jeden - zaszczepienie w ludziach aktywności fizycznej a przez to utratę zbędnych kilogramów. Ponieważ od półtora roku żyję bardzo aktywnie - ucieszyłam się mogąc sprawdzić to cudo.

Gdy poznalam zawartość książki - miałam mieszane uczucia. Po doświadczeniach z tego typu książkami wiedziałam, że nie należę do osób, które sumiennie wykonują zadania. W tej książce zasada jest prosta. Za wykonane zadanie dostajemy punkty, dzięki którym pokonany potwora. Zadania są na każdy dzień. Prócz nich znajdziemy też różne wskazówki dotyczące zdrowego i aktywnego życia. Wyzwanie na 30 dni, podczas których mamy zarazić się aktywnością i wskoczyć w ciuchy o rozmiar mniejsze.

Niestety mi ta "książka" nie przypadła do gustu. Stanowczo skierowana jest do nastolatków, którzy lubią tego typu wyzwania. Dzięki niej, poprzez wykonywanie zadań, być może coraz więcej młodzieży zacznie aktywne życie. Osoby, które już funkcjonują w FIT świecie i orientują się w zasadach zdrowego odżywania - nie znajdą tu raczej nic nowego.

You Might Also Like

0 komentarze