Kłamstwo doskonałe - Sara Shepard

4.10.16

Tytuł: Kłamstwo doskonałe
Autor: Sara Shepard
Wydawnictwo: Monndrive
Data premiery: 2014-09-10
Ilość stron: 304
Tłumaczenie: Mariusz Gądek

Moja przygoda z "Gra w Kłamstwa" zakończyła się w momencie, gdy nie było pewne czy kolejne części zostaną wydane. Wydawnictwo Otwarte postanowiło jednak, że wydadzą  pozostałe tomy i w chwili obecnej można już je zakupić w księgarniach. W związku z tym stwierdziłam, że czas najwyższy poznać dalsze etapy śledztwa Emmy w sprawie morderstwa jej siostry Sutton.

Sutton nigdy nie wiedziała, że ma siostrę bliźniaczkę. Nie będzie miała okazji jej już nawet poznać, ponieważ zostaje zamordowana. Gdy Emma pojawia się w mieście, morderca Sutton od razu daje jej do zrozumienia, że ma udawać Sutton inaczej skończy tak jak ona. Emma prócz tego, że uczy się żyć życiem swojej siostry rozpoczyna swoje prywatne śledztwo. Chce odnaleźć mordercę swojej siostry.


"Kłamstwo doskonałe" to już czwarta część śledztwa prowadzonego przez Emme. Mieliśmy już kilku poważnych podejrzanych. Kogo tym razem Emma umieści na swojej liście potencjalnych morderców Sutton? Na pewno poznajemy wiele sekretów rodziny Mercerów, które mogą wywrócić do góry nogami ich poukładane życie. Czy tak się stanie? Czy Emma powinna czuć się bezpiecznie w domu Sutton?

Czytając ten tom miałam tysiące myśli na minute. Co chwilę zmieniałam zdanie odnośnie mordercy. Nie byłam pewna czy to co czytam dzieje się na prawdę czy to mi już mózg płata figla. Dawno nie czytałam książki Sary Shepard gdzie tyle by się działo. Przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo ją lubię i dlaczego mam tyle jej książek na półkach. Autorka ma lekki i przyjemny styl pisania. "Kłamstwo doskonałe" czytało się dzięki temu bardzo szybko i nawet przez chwilę się nie nudziłam. 

Bardzo się cieszę, że kończąc czytanie tej części z serii mam możliwość sięgnięcia od razu po kontynuacje, gdyż jestem bardzo ciekawa jak będzie przebiegać dalsze śledztwo Emmy i kto jeszcze będzie podejrzany oraz oczywiście kto zamordował Sutton. 

A Wy? Przeczytaliście już tą serię? A może dopiero planujecie po nią sięgnąć? Polecam każdemu - nie za długa seria w sam raz na jesienne wieczory.

You Might Also Like

0 komentarze