Twoim śladem - A. Meredith Walters

25.9.16

Tytuł: Twoim śladem
Autor: A. Meredith Walters
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 2016-07-06
Ilość stron: 386
Tłumaczenie: Dorota Konowrocka - Sawa


"Co takiego miał w sobie pociąg pędzący nieuchronnie 
ku katastrofie, że tak trudno było odwrócić od niego wzrok?"

Od niedawna coraz częściej zdarza mi się sięgać po książki
z gatunku New Adult. "Twoim śladem" zaciekawiło mnie
od samego początku. Po pierwsze nagle zrobiło się o niej głośno w okresie wakacji, w księgarniach mój wzrok przykuwała okładka a na dokładkę opis książki sprawił, że musiałam po nią sięgnąć. Od samego początku byłam przygotowana na to, że tematyka powieści nie będzie łatwa, lecz zupełnie mi to nie przeszkadzało.

"Powstaję jak Feniks z popiołów jako lepszy człowiek."

Grupa dla osób uzależnionych. Jej koordynatorką zostaje młoda i ambitna studentka psychologii, która na za sobą trudną przeszłość. Nie jest to dla niej łatwe, gdyż kilka lat wcześniej przez narkotyki zmarła jej siostra. Na spotkaniu grupy pojawia się tajemniczy Maxx. Jak wiele jest on w stanie zrobić aby wrócić do normalnego życia? Jak dużo będzie musiała poświęcić Aubrey aby pomóc Maxxowi?

"Brak wiary w siebie nie opuszczał mnie niczym komar bzyczący koło ucha. 
Im bardziej starałam się go odgonić, tym bardziej uporczywie mnie dręczył."

"Twoim śladem" to jedna z tych książek, które jak już zacznie się czytać, trzeba skończyć. Nobla temu, kto był w stanie odrzucić książę w połowie lektury. To jedna z tych powieści, po których w głowie człowiek ma tysiące myśli i nie wie jak je ubrać w słowa. Meredith Walters zmierzyła się z trudnym tematem uzależnienia od narkotyków. Stworzyła bardzo charakterystycznych bohaterów, świetnie wykreowanych oraz łącząca ich relację w tym trudnym świecie. Jest to książka z tych, do których będzie się wracać i wyczekiwać kontynuacji.

"Wszytko było czarne albo białe. Właściwe albo nie właściwe. 
Stany pośrednie nie miały racji bytu." 

"Twoim śladem" to pozycja obowiązkowa dla osób, które lubią książki nawiązujące tematycznie do uzależnień od narkotyków itp. Sama wiele razy przeczytałam "Pamiętnik narkomanki" a powieść A. Meredith Walters przypadła mi do gustu na tyle, że w mojej ocenie jest idealna. Książka ląduje na półce z "perełkami".

You Might Also Like

0 komentarze