Odstreruj się. Połącz kropki - David Woodroffe

20.11.15

Tytuł: Odstresuj się. Połącz kropki
Autor: David Woodroffe
Wydawnictwo: Buchmann
Data premiery: 2015-07-01
Ilość stron: 128

Ostatnio na rynku wydawniczym pojawiło się wiele książek, które mają pomóc w odstresowaniu się. Masa kolorowanek dla dorosłych nie jest już niczym dziwnym. Jednak w tej ilości antystresowych książek udało mi się znaleźć perełki. Mowa tu o o dwóch książkach, które zostały wydane nakładem Wydawnictwa Buchmann. "Odstresuj się. Połącz kropki" to alternatywa dla tych, którzy nie lubią kolorować lub po prostu kolorowanki się u nich nie sprawdziły. A czym mnie zachwycily?

Prostota wykonania. Ponad 120 obrazków. Masa kropek. A potrzebny tylko ołówek, linijka i gumka. Nic więcej nie potrzeba aby zatracić się na dobre godziny dla zwykłych "niezwykłych" kropek.

Każdy obrazek składa się z ponad 300 punkcików, które należy ze sobą połączyć. Zasada jest prosta - musisz zacząć od 1. Jednak aby zacząć najpierw trzeba ją znaleźć a to, uwierzcie mi, nie jest wcale takie proste!

"Odstresuj się. Połącz kropki" składa się z dwóch części. W jednej mamy do łączenia kropki w kategorii ludzie, zabytki i przyroda zaś w drugiej dzieła sztuki, krajobrazy i pojazdy. Każdy obrazek dla ułatwienia można wyrwać z książki ponieważ mają one perforację. Gotowe dzieło można jeszcze pokolorować jeśli ktoś lubi.

Odstresować można się na różne sposoby. Moim ulubionym prócz czytania książek od niedawna zostały magiczne kropki, które potrafią wciągnąć mnie na długie godziny.
Jak będzie z Wami? Spróbujecie tej metody?





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zawsze chętnie łączyłam kropki, kiedy było to konieczne na zajęciach, więc takie pozycje to coś idealnego dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam, ale obrazki w jednej z tych książek mi tak ładnie wcale nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń