Stos 2/2015

1.10.15

Hej hej!

Baaardzo długo nie dodawałam tutaj żadnego stosu. Czas to nadrobić. Postarałam się zebrać wszystkie książki, które dotarły do mnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Ich ilość sugeruje jedno - zaczynam starannie dobierać sobie książki, które chcę przeczytać. Doba ma za mało godzin dla mnie więc szkoda mi marnować czas na coś, co nie jest w moim guście czytelniczym. Ostatnio moja biblioteczka powiększyła się o poniższe książki:

"Pierwsze koty" Ewa Nowak - od Wydawnictwa Egmont
"Wyspa potępionych" Melissa De La Cruz - od Wydawnictwa Egmont
"Galop '44" Monika Kowaleczko-Szumowska - od Wydawnictwa Egmont
"Czarne jak heban" Salla Simukka -  od Wydawnictwa YA! RECENZJA
"Mara Dyer. Zemsta" Michelle Hodkin - od Wydawnictwa YA! RECENZJA
"Karaluchy" Jo Nesbo - od Publicatu 
"Człowiek nietoperz" Jo Nesbo - od Publicatu

Czytaliście którąś z powyższych pozycji? Jestem w trakcie czytania "Człowiek nietoperz". 
Jest to moje pierwsze zetknięcie z twórczością Jo Nesbo. Póki co - udane. Jak będzie dalej
to się okaże :)

Ściskam Was cieplutko <3




You Might Also Like

0 komentarze