Stos 1/2015

4.6.15

Hej!

Dopiero teraz zauważyłam, że ostatni stos jaki dodałam był w październiku! Trzeba to nadrobić, zwłaszcza że w ostatnim czasie w mojej biblioteczce przybyło parę perełek:)

Od dołu:

"100 antystresowych kolorowanek ARTDECO Sztukoterapia" od Wyd. Egmont
"Kolorowy trening antystresowy esy-floresy" zakup własny pod wpływem szaleństwa jakie powstało na punkcie tych kolorowanek.
"Rok z Ewą Chodakowską. Twój Dziennik Fitness" zakup własny związany z rozpoczęciem odchudzania a tu mam możliwość kontrolowania zmian jak i pokazane są przykładowe ćwiczenia na różne partie ciała.
"Milion słońc" od Publicatu (recenzja TU)
"Cienie Ziemi" od Publicatu
"Mara Dyer. Tajemnica" od Wyd. YA! (recenzja TU)
"Mara Dyer. Przemiana" od Wyd. YA!
"Białe jak śnieg" od Wyd. YA! (recenzja TU)
"Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów" od Wyd. YA! (recenzja TU)
"W śnieżną noc" zakup własny na rynku za 10zł!
"Majka w Krakowie. Przewodnik po serialu i mieście" zakup własny za raptem 5zł, marzy mi się urlop w Krakowie więc warto co nie co poczytać o mieście. Serial też oglądałam więc taka książka to fajna sprawa.
"Zniszcz ten dziennik" zakup własny kompletnie nietrafiony ponieważ okazało się, że nie umiem kreatywnie zniszczyć tego dziennika więc leży i się kurzy.

Czytaliście któraś z pozycji? A może jest jakaś inna książka, która Wam przypadła do gustu a ja może nie miałam z nią jeszcze styczności?

You Might Also Like

3 komentarze