Stos 4/2014

12.10.14

Naszedł czas żeby pokazać Wam co przyszło do mnie lub sama zakupiłam w ostatnim czasie:) Jest co czytać, potrzeba tylko czasu na to:D


  • Emily Rodda - Pas Deltory. Mroczne Ziemie (od Egmontu)
  • Salla Simukka - Czerwone jak krew (efekt nowej współpracy z Wydawnictwem YA!)
  • Sara Shepard - Pretty Little Little Liars. Skruszone (zakup własny)
  • Sara Shepard - Pozory mylą (zakup własny)
  • Emily Giffin - Ten jedyny (od Otwartego)
  • Celine Kiernan - Zatruty tron (od Publicatu)
Niektóre z tych książek dostałam całkiem niedawno, inne jakiś czas temu. Na chwilę obecną kończę książkę od YA! i już wiem, że zamówię kolejną część ponieważ "Czerwone jak krew" mimo, że jeszcze czytam to już zostawia u mnie kaca czytelniczego i pragnę więcej! A Wy co czytacie?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Akurat tym razem nic dla mnie, ale Tobie życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury tego co jeszcze zostało do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Ten jedyny" - moim zdaniem super, bardzo polubiłam twórczość tej autorki :) Z resztą nie miałam przyjemności się zapoznać, ale jeżeli będę miała okazję, na pewno to zrobię :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń