Stos 2/2014 SOPOT

16.7.14

Hej wszystkim!

Większość z Was pewnie wie, że 5 lipca uczestniczyłam w spotkaniu blogerów książkowych w Sopocie. Oczywiście jak na moli książkowych przystało, każdy z uczestników imprezy wyszedł obładowany książkami. Ja dodatkowo musiałam po urlopie w Trójmieście taszczyć je do Grudziądza. Nie było to łatwe ale warto było. Jedną z książek, czyli "Przez bezmiar nocy", otrzymałam od mojej ukochanej Zuzi na urodziny, które miałam parę dni wcześniej. Reszta jest ze spotkania. Oto książki, które przywiozłam:

  • Przez bezmiar nocy 
  • Zacisze Gosi
  • Rok na końcu świata
  • Namaluj mi słońce
  • Zakochana modelka
  • Król złodziei
  • Single
  • Pełnomocnik
  • Lód nad głową
  • Kiedy kiedyś czyli Kasia, Panjan i Pangór
Wpadło mi parę książek polskich autorów. Wstyd się przyznać ale nie miałam do tej pory okazji zapoznać się z ich twórczością. Teraz będzie okazja to zmienić.

Czytaliście którąż z powyższych książek? Od której warto zacząć?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Same piękności :D
    Nie znam żadnej, ale życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek i nie są to do końca moje klimaty, ale Tobie życzę przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Król złodziei może kiedyś będzie zaliczał się do przeczytanych przeze mnie książek :) A Przez bezmiar nocy nabędę może wtedy gdy znajdę na jakiejś przynajmniej 50%-owej przecenie. Pierwsyz tom nie był zły ale do końca mnie nie usatysfakcjonował...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamknij oczy i wybierz jedną (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik , polecam przeczytać najpierw coś Katarzyny Michalak ;)

    OdpowiedzUsuń