Problemy!:(

24.7.14

Kochani!
Potrzebuję Waszej pomocy. Może Wy będziecie w stanie mi pomóc. Blogger wariuje. Od kilku miesięcy z bloga znikały mi zaplanowane posty. Miały pojawiać się w regularnych odstępach czasu. Były to zapowiedzi, recenzje, stos. Część z tych postów udawało się odzyskać i opublikować w czasie późniejszym. Jednak w ostatnim czasie się to nasiliło. Z bloga zniknęła relacja ze spotkania blogerów w Sopocie. Była już opublikowana. Były pod nią komentarze. Linki do niej wrzucone na facebooka itp. Dziś wchodzę, chcę dodać stos z tego spotkania, patrze... a tu nie ma! Zniknęła. Ktoś wie co jest powodem? Czy może to mieć związek ze zmiana szablonu? Może to w nim jest jakiś chochlik? Pomóżcie, bo to co się dzieje, daje czytelnikom wrażenie jakby blog umierał a tak nie jest!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. o kurczę... może ktoś włamał się na konto i usunął? Zmień hasło?

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie haslo zna tylko i wylacznie jedna osoba i to taka bardzo zaufana bo pomaga mi przy szablonie... zgaduje nawet ze go nie pamieta bo tylko raz sie do mnie logowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, u mnie nic takiego się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Posty same nie znikają, ktoś musi nacisnąć "usuń"...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak widać znikają... najpierw przestały się publikować, potem ze spisu postów zaczęły znikać te, które zostały zaplanowane a teraz zniknął post z relacja, który był już opublikowany...

    nie ma opcji żeby ktoś miał dostęp do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń