Zapowiedź: Nigdy przenigdy

23.1.14

Tytuł: Nigdy przenigdy
Autor: Sara Shepard
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Data premiery: 15 styczeń 2014

Niewiele pamiętam ze swojego życia, zostały zaledwie przebłyski wspomnień. Wiem jedno: nie tak dawno miałam wszystko - wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i kochająca rodzinę. Teraz Emma, moja siostra bliźniaczka, zajęła moje miejsce i desperacko próbuje rozwikłać zagadkę mojego zniknięcia. Jednak czuje, że ktoś śledzi każdy jej ruch. 

Jeśli macie wątpliwości czy książka przypadnie Wam do gustu zapoznajcie się z moją recenzją poprzedniego tomu "Gry w kłamstwa" -> RECENZJA

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Po kliknięciu w link do recenzji przenosi do grafiki okładki, jakiś błąd Ci się wkradł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka :) Na pewno Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominuję Cię do Libster Award bejb :*

      Usuń
  3. Przede mną ciągle tom pierwszy :/

    OdpowiedzUsuń