Paranormal Romance / Book Lovers - wyzwania czytelnicze 2014

15.1.14

Hej kochani!

Dziś prezentuję Wam ostatnie dwa wyzwania, w których biorę udział w tym roku. W jednym brałam już udział w poprzednim roku a drugie wyzwanie to nowość, lecz oba te wyzwania się pokrywają więc myślę, że i w tym i w tym sobie poradzę:)

http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-autorskie-paranormal-romance.html
Zasady wyzwania "Paranormal Romance" to:
  1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
  2. Podsumowanie całego roku wyzwania nastąpi 1 stycznia 2015.
  3. Zgłosić się do wyzwania można w każdym momencie.
  4. Udział mogą wziąć osoby posiadające bloga.
  5. Pod recenzją powinna się pojawić informacja, że książka została przeczytana w ramach wyzwania.
  6. Linki do recenzji wklejamy w komentarzu pod odpowiednim postem na blogu autorki wyzwania.
  7. Na początku każdego miesiąca będzie pojawiać się podsumowanie. 
  8. Na blogu można umieścić banner informujący o udziale w wyzwaniu.
  9. Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania zależy od uczestnika.
Zasady wyzwania "Book Lovers" to:
  1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
  2. W wyzwaniu mogą wziąć udział wszyscy, nawet osoby nie posiadające bloga.
  3. Na blogu należy umieścić banner linkujący do strony: http://alezaczytana.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-autorskie-book-lovers-zapisy.html
  4. Na końcu recenzji biorącej udział w wyzwaniu powinien znaleźć się banner linkujący do wyzwania.
  5. Linki do recenzji wklejamy ww komentarzu pod odpowiednim postem na blogu autorki.
  6. Co miesiąc będą pojawiać się podsumowania osiągnięć uczestników.

To już koniec wyzwań, w których postanowiłam wziąć udział! A jak to wygląda u Was? Bawicie się w takie rzeczy? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Hej :) Tu autorka wyzwania "Paranormal Romance" :)
    Chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres na http://boook-reviews.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja biorę udział w wyzwniu ,przeczytam tyle ile mam wzrostu'' :D
    Zapraszam o mnie: http://recenzjeoptymisty.blogspot.com/
    + Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział, bloga nie mam, ale kontakt ze mną istnieje w grze smoki nightwood - Olsea.

    OdpowiedzUsuń