Czytam nowości! / Rekord 2014 - wyzwania czytelnicze 2014

1.1.14

 Hej hej!

Wielkimi krokami nadszedł 2014 rok, więc pora przedstawić Wam w jakich wyzwaniach czytelniczych postanowiłam wziąć udział w Nowym Roku. Jednym z nich jest autorskie wyzwanie mojej przyjaciółki i jej chłopaka z Recenzjum. Zawsze uwielbiam czytać nowości, które pojawiają się na rynku a tym bardziej je recenzować. Więc czemu by nie pogodzić tego z wyzwaniem?:D Drugie wyzwanie, którego się podjęłam jest na blogu Tetiisheri. Jako, że w ubiegłym roku poległam w wyzwaniu 52 książki postanowiłam, że w tym roku pobiję ubiegłoroczny rekord i przeczytam więcej książek:)

Zasady wyzwania "Czytam nowości!" są następujące:
    http://www.recenzjum.pl/2013/12/wyzwanie-czytam-nowosci.html
  1.  Wyzwanie "Czytam nowości!" trwa od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku.
  2. W wyzwaniu mogą wziąć wszyscy, którzy posiadają bloga.
  3. W trakcie wyzwania należy przeczytać w ciągu miesiąca dowolną książkę, która miała premierę i zrecenzować ją w ciągu 30 dni od daty premiery.
  4. Na blogu powinno zamieścić się grafikę widoczną powyżej z podlinkowaniem do strony: http://www.recenzjum.pl/2013/12/wyzwanie-czytam-nowosci.html
  5. Każda recenzja powinna kończyć się adnotacją, że została przeczytana w ramach wyzwania "Czytam nowości!"
  6. Recenzje napisane przed datą zgłoszenia się nie biorą udziału w wyzwaniu.
  7. Podsumowania osiągnięć uczestników będą pojawiały się na początku miesiąca.

http://czytadlatetiisheri.blogspot.com/2013/12/rekord-2014-zapisy.html

Zasady wyzwania "Rekord 2014" są następujące:
  1. Wyzwanie "Rekord 2014" trwa od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
  2. W ramach wyzwania należy w roku 2014 przeczytać większą liczbę książek niż w roku ubiegłym.
  3. Do wyzwania można dołączyć w każdej chwili.
  4. W styczniu należy autorce bloga podać liczbę książek, które przeczytaliśmy w 2013 roku.
  5.  W każdym następnym miesiącu w osobnym poście należy podać ilość przeczytanych książek z danego miesiąca.
  6. Banner wyzwania można umieścić na blogu.
  7. Na początku każdego miesiąca na blogu będzie pojawiać się podsumowanie osiągnięć uczestników.

Jak Wam podobają się te wyzwania?:D Mi bardzo dlatego zachęcam Was do udziału w zabawie z wyzwaniami:)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Chętnie wezmę udział w tym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak też pisałam w innym poście, biorę udział; (Olsea)
    Przeczytałam ~90 książek.

    OdpowiedzUsuń