Czytam fantastykę! / Wampiry kontra wilkołaki - wyzwania czytelnicze 2014

9.1.14

Hej!:D

Ostatnio przedstawiłam Wam 2 pierwsze wyzwania czytelnicze, w których postanowiłam wziąć udział. Dziś kolej na część drugą. W jednym z wyzwań, które dziś Wam przedstawię brałam już udział w roku ubiegłym i postanowiłam zgłosić się do kolejnej edycji. Drugie wyzwanie jest nowością, która powinna wpasować się w moje gusta. Bynajmniej taką mam nadzieję.

Zasady wyzwania "Czytam fantastykę!" są następujące:
    CF - 2014 - logo
  1. Od dnia 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 trwać będzie II edycja "Czytam fantastykę!"
  2. W wyzwaniu mogą wziąć osoby, które posiadają bloga.
  3. Uczestnicy wyzwania proszeni są o wstawienie na bloga bannerka informującego o udziale w wyzwaniu z podlinkowaniem do strony:  http://magicznyswiatksiazki.pl/czytam-fantastyke-2014/
  4. W ramach wyzwania należy przeczytać minimum jedną książkę miesięcznie z gatunku fantastyki.
  5. Każda przeczytana książka musi być zrecenzowana a link do niej wpisany w komentarzu w odpowiedniej zakładce.
  6. Recenzja powinna zakończyć się adnotacją, że książkę przeczytaliśmy w ramach danego wyzwania.
  7. Na początku każdego miesiąca będzie się pojawiać podsumowanie osiągnięć.
Zasady wyzwania "Wampiry kontra Wilkołaki" są następujące: 
    http://ogrodpelenksiazek.blogspot.com/p/blog-page_6.html
  1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
  2. Udział w wyzwaniu mogą wziąc wszyscy, nawet te osoby, które nie mają bloga.
  3. Osoby, które posiadają bloga powinny umieścić na nim odpowiedni banner.
  4. Ilość książek, które przeczytane zostaną w ramach wyzwania zależą tylko i wyłącznie od uczestnika.
  5. Do wyzwania można dołączyć w każdym momencie.
  6. Pod każdą recenzją powinna zostać zamieszczona informacja odnośnie tego, że książka została przeczytana w ramach wyzwania.
  7. Link do recenzji zamieszczamy na blogu autorki w odpowiedniej zakładce z zaznaczeniem czy w książce pojawiły się wampiry, wilkołaki czy obie te rasy.

Czy, któreś z wyżej wymienionych wyzwań przypadło Wam do gustu? Może weźmiecie w którymś z nich udział? Czy może macie już jakieś inne wyzwania upatrzone?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja w tym roku podejmę się wyzwania "Czytam fantastykę" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia w wyzwaniach - niestety fantastyka, to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powolutku przekonuję się do fantastyki, ale jeszcze nie na tyle, by brać udział w wyzwaniach. Niemniej jednak życzę Tobie wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń