High Five: Seriale na jesień

27.12.13

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.


Dzisiaj na tapetę, mimo iż według kalendarza mamy już zimę, weźmiemy seriale na jesień. Jestem serialoholikiem i nie wyobrażam sobie, że mogłabym omijać je z daleka. Po prostu się nie da!:D


1. The Vampire Diares

Uwielbiam od samego początku! Nie opuściłam żadnego odcinka. Choć momentami wieje nudą jest genialny dla zabicia czasu:) Wiem, że dla wielu osób jest mega przewidywalny ale ja od seriali wymagam tylko tego, żeby nie trzeba było przy nich wytężać za bardzo umysłu:)




2. Ravenswood

Mam nadzieję, że nie będzie ciągnęło się jak flaki z olejem tak jak w pierwszym odcinku. Jak narazie jest tylko uzupełnieniem Pretty Little Liars. Z dwojga złego wolałabym, żeby w miejscu Ravenswood oddali moje ukochane The Lying Game!:D


3. The Originals

Kolejne uzupełnienie serialu. Tym razem Pamiętników Wampirów. Osobny serial poświęcony rodzinie Pierwotnych. Zobaczymy co z niego wyjdzie. Uwielbiam intrygi Klausa, więc z ciekawością dowiem się jak to z nim było wcześniej. 


 


4. Zbuntowany anioł

Oglądałam jako dziecko. Teraz powtarzając więc znów mam radochę z oglądania. Aż się dzieciństwo przypomina! Czy jest tu ktoś, kto nie zna tego serialu bądź go nie oglądał będąc dzieckiem?!:D


 5. Na dobre i na złe

Serial oglądany przeze mnie od niepamiętnych czasów. Starej obsady już tu niewiele ale i tak lubię spędzać przy nim czas. Ciągle coś się dzieję, więc nudą nie wieje:)




 A Wy jakie seriale preferujecie na te bure wieczory?:) Może oglądacie coś co i ja oglądam?:)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja muszę mieć faze na seriale, żeby wziąć się za oglądanie;) TVD kocham, Originalsów chwilowo nie chce mi się oglądać, Na dobre i na złe kiedys oglądałam, w podstawówce i bardzo je lubiłam ;) Ach, stare czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Na dobre i na złe mam juz taki sentyment, że oglądam:) Choc nowe osoby w obsadzie dodały serialowi uroku:)

      Usuń
  2. Mam chęć kiedyś zacząć TVP ale jak na razie dokańczam " Chirurgów" w których szczerze wielbię i " Supernatural" które uwielbiałam od pierwszego sezonu, teraz ( 7-8 sezon) trochę mój zapał się trochę przygasił, ale oglądam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chirurgów i Supernatural nie oglądałam, ale kto wie:) moze wkoncu sie skusze?:D

      Usuń