Nowości i zapowiedzi

9.9.13

Hej kochani!

W związku, że ostatnio wiało tu pustkami postanowiłam przedstawić Wam książki na które czekam z niecierpliwością bądź takie, które są już dostępne na rynku i czekam aż wpadną mi w łapki. A wy na jakie pozycje czatujecie?:D

Ponadto ponownie przepraszam za moją niemoc. Dużo się działo, ciągłe wizyty u lekarzy, przeprowadzka. Nie miałam możliwości i czasu, żeby ogarnąć bloga. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie!

Bohaterką bestsellerowej serii jest Clary Fray nastoletnia rudowłosa artystka o skłonnościach do wpadania w tarapaty. Jej najlepszym i jedynym przyjacielem jest chłopak, matka jest roztrzepaną artystką, a miejscem rozrywki są ulice Manhattanu i nocne kluby. Aż do czasu, gdy pewnej nocy w nocnym klubie Pandemonium trzech nastolatków, których widzi tylko ona, na jej oczach zabija chłopca, który, jak się okazuje, tak naprawdę nie jest chłopcem... Clary czuje, że powinna zawiadomić policję, ale wie, że nikt jej nie uwierzy, gdyż ciało zamordowanego rozpłynęło się w powietrzu, a napastników nikt oprócz niej nie widzi. Są to Nocni Łowcy, tajemna kasta wojowników, których celem jest walka z demonami. W ciągu następnych 24 godzin znika matka Clary, a ona sama o mało nie ginie z ręki demona. 
 Poszukując matki, Clary trafia do tajemnego świata, położonego głęboko pod ulicami Nowego Jorku, zwanego Podziemnym Światem, pełnego tajemniczych wróżek, wampirów, hybryd człowieka i wampira, i demonów. Clary jest rozdarta pomiędzy uczuciami, które żywi do dwóch chłopców – jej najlepszego przyjaciela, Simona, oraz do tajemniczego łowcy wampirów, pół człowieka, pół anioła Jace’a. Wkrótce sama staje się częścią ukrytego świata łowców demonów zwanych Nefilim i odkrywa straszną tajemnicę... 


Zimne kalkulacje i porywy serca.
Wielka polityka i szkolne troski.

Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?

gra-w-klamstwa

Najgorsze w byciu martwym jest to, że niczego już nie przeżyjesz.
Nigdy więcej nie pocałujesz chłopaka.
Nigdy więcej żadnych sekretów.
Nigdy więcej plotek z dziewczynami.

Chciałam dostać coś, czego nikt inny jeszcze nie otrzymał - drugie życie.
Dzięki Emmie, mojej zaginionej siostrze bliźniaczce, mam na to szanse.

Poznaj nową książkę Sary Shepard, autorki bestsellerowe serii Pretty Little Liars.
To ekscytująca powieść o sekretach i kłamstwach, która zdobyła rzesze fanów na całym świecie.
Na jej podstawie powstał serial telewizyjny The Lying Game.

Niech gra w kłamstwach się zacznie.

 goraczka

 Seth i Eva przetrwali atak wirusa. Niestety z niewiadomych przyczyn stan Evy się pogarsza. W dodatku ofiarami zabójczej gorączki padają kolejni ludzie. Seth musi wyruszyć w niebezpieczną podróż w czasie, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. Ale nawet nie wie, jak katastrofalne skutki będą miały wydarzenia, które wywołał…

 To są pozycje, które mnie zaciekawiły. A już niedługo zapraszam Was na wysyp recenzji!:)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ech ta Dary Anioła mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie jakoś złapać wszystkie z tych *.* No, może oprócz "Gorączki 2", bo nie czytałam jeszcze pierwszej części. Jakbyś się wymieniała tymi pozycjami, to się zgłaszam od razu :>

    endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to sa perelki za ktore sie nie wymieniam:D

      Usuń
  3. Trzy pierwsze perełki od MAG-a mam i niebawem będę je czytała, już któryś raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero pierwszy raz bede czytac i mam nadzieje ze sie nie zawiode:D bo opinie zbiera praktycznie tylko pozytywne:)

      Usuń
  4. Ach, Dary Anioła w odnowionej szacie graficznej to prawdziwa uczta dla oka! Jest to jedna z moich ulubionych serii i często do niej wracam. Z pozostałych zapowiedzi zaciekawiło mnie "Dziedzictwo", lecz najpierw rozejrzę się za "Wybranymi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybranych mozna bylo wygrac w ostatnim moim konkursie:)ale rozgladaj sie bo na prawde warto!

      Usuń
  5. Wszystkie zapowiedź wyglądają kusząco :D Na "Dary Anioła" właśnie czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dary Anioła! Dary Anioła!
    Dziedzictwoooo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężki wybór... ale chyba najbardziej czekam na TLG <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede mną jeszcze seria PLL, ale "Gra w kłamstwa" już kusi. "Dziedzictwo" też pewnie przeczytam, po tym, gdy sięgnę w końcu po "Wybranych".

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziedzictwo *U* Czekam z niecierpliwością!

    + Chętnie poczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń