WYNIKI KONKURSU Z WYDAWNICTWEM OTWARTYM!

14.8.13

Kochani!

Po pierwsze: chcę Wam bardzo podziękować za tak liczny udział w konkursie urodzinowym. Zgłoszeń przyszło mnóstwo! Ciężko było wybrać zwycięzców.

Po drugie: zwycięzcami konkursu zostali (podaję początki adresów e-mail)

1 miejsce: jags93@ za wakacyjne czytanie "Harrego Pottera" !:)
2 miejsce: paulinus993@ za "Pretty Little Liars" = wakacje !:)
3 miejsce: waniliowymakeup@ za "Zapałkę na zakręcie" !:)
 
Po 3: zwycięzcy mają TYDZIEŃ na przesłanie mi adresu do wysyłki na adres e-mail a.okonska.ao@gmail.com

GRATULUJĘ!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. gratuluję i życzę miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się łudziłam...
    No ale nic gratuluję wygranym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Macie świetne nagrody, cudowne lektury. Życzę miło spędzonego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wygranej :D Gratulacje! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie jeszcze jakiś konkurs książkowy w najbliższym czasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję <3
    A! i muszę przyznać, że masz rewelacyjny nagłówek kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju. Jak u ciebie tu ładnie <3
    Gratuluję wygranym.

    Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile blog.
    Więcej u mnie na blogu. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do L.B.A :) Szczegóły u mnie :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej! Nominowałam Cię do L. B. A.

    Szczegóły:
    http://readwithnefmi.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-l-b-a.html

    OdpowiedzUsuń