KONKURS URODZINOWY!

4.8.13

 Kochani!

Nadszedł czas na obiecany konkurs urodzinowy organizowany wraz z Wydawnictwem Otwartym!:)

Czas trwania:
4.08 - 11.08

Do wygrania:
1 miejsce: Klątwa Tygrysa, Wybrani, Przez burzę ognia
2 miejsce: Klątwa Tygrysa, Wybrani
3 miejsce: Przez burzę ognia

Zadanie konkursowe:
Jaka książka zawsze kojarzy Ci się z wakacjami? 
Podaj tytuł oraz uzasadnienie:)

Sposób nadsyłania odpowiedzi:
Odpowiedzi proszę przesyłać na adres a.okonska.ao@gmail.com z dopiskiem "KONKURS URODZINOWY"

REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu urodzinowego jest właścicielka bloga W krainie książek Alicja Okońska.
2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo Otwarte.
3. Konkurs trwa od 4.08.2013 do 11.08.2013 do godziny 23:59.
4. Nagrodami w konkursie są 2x "Klątwa Tygrysa", 2x "Wybrani" oraz 2x "Przez burzę ognia".
5.  Zadanie konkursowe polega na odpowiedzeniu na pytanie "Jaka książka kojarzy Ci się z wakacjami? Podaj tytuł oraz uzasadnienie" oraz przesłaniu odpowiedzi na adres a.okonska.ao@gmail.com z dopiskiem "KONKURS URODZINOWY".
6. Zwycięzców wybiera właścicielka bloga w terminie 3 dni od zakończenia konkursu.
7. W konkursie udział mogą wziąć zarówno osoby posiadające jak i nie posiadające bloga.
8. W konkursie mogą wziąć udział osoby mieszkające na terenie Polski.
9. Nie wysyłam nagród poza granice Polski.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu. 

POWODZENIA!

You Might Also Like

76 komentarze

  1. O!
    Chętnie wezmę udział ;)
    Spodziewaj się niebawem mojego maila!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział i dodatkowo jeszcze powiadomię u siebie na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne lektury do wygrania! Wezmę udział - spodziewaj się mojego maila ;)
    A Ciebie zapraszam na mój konkurs: http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/2013/07/konkurs-z-obca-pamiecia.html ;)

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki do wygrania! Na pewno wezmę udział! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie beda wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki konkrsu zostana ogloszone na blogu:)

      Usuń
  6. A którego dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyciezcy zostana wybrani w ciagu 3 dni od zakonczenia konkursu, wszystko jest w regulaminie:)

      Usuń
  7. Na pewno wezmę udział :) Jestem na tym blogu pierwszy raz, trafiłam tu przypadkowo... I jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wezmę udział na pewno :) a tak w ogóle zaobserwowałam, zapraszam, do mnie ;):

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuję :) pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy trzeba podać jakieś dane np, adres zamieszkania lub coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, adresy podadza zwyciezcy konkursu - przy wysylaniu odpowiedzi wystarczy podac nick badz imie i nazwisko, żebym wiedziala kto przyslal odp:)

      Usuń
    2. A czy liczy się może na końcu wiadomości Pozdrawiam Alicja i dalej nazwisko, ale w komentarzu go nie podam :D ???? :)

      Usuń
  11. Odpowiedź wysłana. Marzy mi się książka "Wybranych", bo nadal jej nie posiadam. Z cierpliwością czekamy. Świetny blog :)

    Zapraszam kiedyś do mnie:

    http://dryfujaca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo chętnie wezmę udział :)
    Bardzo się cieszę ze mogą wziąć udział takie osoby które nie mają bloga jak ja.:) Mam oczywiście bloga na pingerku a nie na bloggerze.Oj dobra koniec o mnie :)
    Bardzo chętnie biore udział i zyczę wszystkim szczęścia ponieważ sa świetne nagrody.Juz wysyłam maila :)
    Pozdrawiam wszystkich! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde, mam "Klątwę Tygrysa" i to 4 części po polsku i jedną po ang. xd Zależy mi na tej "Burzy ognia", chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział, bardzo chcę przeczytać "Przez burze ognia" *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mojego maila też możesz się spodziewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo wyślę :3 cieszę się, że nie trzeba mieć bloga, żeby wziąć udział :3
    A czy jeżeli ktoś wygra to musi zapłacić za dostawę?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny konkurs! Zaraz wyślę odpowiedź :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chciała książkę Wybrani .
    Też wzięłam udział ale nie mam szans jak widzę . :(

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy pojawią się wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyciezcy zostana wybrani w ciagu 3 dni od zakonczenia konkursu, wszystko jest w regulaminie:)

      Usuń
  20. konkurs się zakończył i chciałam zapytać gdzie mogę znaleźć wyniki..

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodnie z regulaminem mam 3 dni na ogloszenie zwyciezcow

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jutro (13.08.2013r - wtorek) niestety wyjeżdżam na biwak i dajmy przykład, że wygrałam (chociaż to nie realne), a wracam dopiero w czwartek (15.08.2013r)i np. do czwartku bym nie mogła wysłać danych (miejsce zamieszkania itp) czy zostałabym odrzucona i nie dostałabym nagrody ? Pozdrawiam Alicja W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak coś to jutro wyjeżdżam około 11 - 11:30 rano

      Usuń
    2. mam 3 dni na wybranie zwyciezcow, po ogloszeniu listy bedzie jakis okres czasu na wysylanie adresow, jesli po tym czasie nie dostane wszystkich adresow - nagroda przechodzi na inny konkurs

      Usuń
    3. Dobrze, bardzo Dziękuje za odpowiedź

      Usuń
  23. odpowiedz poszła ^^. wszystkie 3 ksiazki mi się mażą jednak nie pogardzę jak wygram chociaz jedną;d wiecej ksiazek wiecej recenzji ^^:D

    OdpowiedzUsuń
  24. O której można się spodziewać wyników?

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz już jakieś wstępne typy? Wiele jest prac które naprawdę mocno Ci się spodobały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pare ciekawych odpowiedzi, mam już jednego zwycięzcę wytypowanego:)

      Usuń
  26. No DAWAJ TE WYNIKI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie może się doczekać ale to jest lekko chamskie.......

      Usuń
    2. Poprosiłabym o kulturalne zachowanie. Przyszło wiele zgłoszeń, więc wybór zwycięzców nie jest łatwy. Prosze też wziąć pod uwagę, że jestem osobą, która ma także własne życie, pracę i rodzinę więc nie siedzę 24h/dobe na bloggerze.

      Usuń
  27. Proszę, ogłoś już wyniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to zrobić w miare możliwosci jak najszybciej:)

      Usuń
    2. Już nawet proszą, a ja nie zdążyłam wysłac... ;(

      Usuń
  28. Ojej napisałaś już nie mogę się doczekać, zdradzisz coś o tej 1 osobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, a jak wybierasz prace? czym się kierujesz itp?

      Usuń
  29. Kiedy pojawią się te wyniki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy będą te wyniki! nie mogę się już doczekać! szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tego co widzę w regulaminie, koleżanka ma jeszcze czas na ogłoszenie, ludzie, trzy dni jeszcze nie minęły, nie pieklijcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. koleżanko, jeśli jeszcze nie zauważyłąś, wyżej koleżanka napisał, że wyniki pojawią się niedługo. to chyba zrozumiałe, że wszyscy chcą wiedzieć, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekamy i czekamy !

    OdpowiedzUsuń
  34. Hah coraz ciekawiej...!

    OdpowiedzUsuń
  35. czy mogłyby być już te wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże dajcie jej chwile czasu policzcie ile osób napisało tu, dodajcie tych którzy nie napisali i wyobrazcie sobie tyle prac z których trzeba wybrać 3, i nie można popełnić błędu każdą trzeba przeczytac i się nad nią zastanowić......to serio zajmuje troche czasu...

    OdpowiedzUsuń
  37. odświeżam, odświeżam i jeszcze raz odświeżam.....czy tylko ja?

    OdpowiedzUsuń
  38. nie, ja też. Kiedy w końcu pojawią się te wyniki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy zostanie wybrana 3........logika

      Usuń
    2. ciebie to wogle nie ciekawi, a może wogle nie brałeś udziału, co?
      zgadłam?

      Usuń
    3. brałem, ale nie musze sie zachowywać jak przedszkole i non stop pisać co kilka godzin sprawdzam i żyje...

      Usuń
  39. Ludzie, weźcie trochę wyluzujcie. To, że będziecie tutaj spamować albo się kłócić nie sprawi, że Autorka szybciej wybierze zwycięskie prace. Konkursy powstają dla nagrodzenia utalentowanych i dla zdrowej rywalizacji, a na razie tylko bez sensu pospieszacie itp. Wyjdźcie na dwór, poróbcie coś... Czas szybciej Wam zleci : )

    OdpowiedzUsuń
  40. ja zaraz wyjezdzam i miałam nadzieje, że dowiem się wyników jeszcze przed wyjazdem..., ale najwyraźniej się pomyliłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Kogo to właściwie obchodzi....i jeszcze najwyraźniej się pomyliłam...z wyrzutem nikt nie mówił godziny wiec te swoje pomyłki zachowaj dla sb...

      Usuń
    2. wiesz, nikt nie karze ci tego czytać, ani tu siedzieć więc jeśli nie masz nic do powiedzenia po prostu się zamknij

      Usuń
    3. Udostępniając takie bzdury jak napisałaś na samej górze skazujesz wszystkich czekających na tę swoje gorzkie żale.....popieram osobe wyżej, i doradzam ci zastosowanie sie do swojej rady....

      Usuń
    4. Przecież Autorka może opublikować je o 23:59:59 i nikt nie będzie miał prawa robić jej wyrzutów : )

      Usuń
  41. No bo każdego obchodzi że wyjeżdzasz, dziewczynko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uspokójcie się. Bez kłotni prosze... Jak będą wyniki to na pewno będą widoczne. Wasze kłotnie NIC NIE POMOGĄ... Jeszcze chwila i zaczne kasować komentarze osób kłócących się a w przyszłości unikać konkursów dla nie-blogowiczów. Tego chyba nikt nie chce, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w pełni. Może teraz zrobi się spokojniej :)

      Usuń
    2. właśnie ludzie uspokójcie się. Wyniki mogą zostan opublikowane o 23.59 i nikt na to nic nie poradzi ;) Autor konkursu też ma własne życie, a poza tym to trudna deyzja skoro nadeslano wiele prac ;)

      Usuń
  43. Ale stres ! ; D
    Wariuje ; P

    OdpowiedzUsuń