Stos + Prezent urodzinowo-urodzinowy od Zuzi

18.7.13

Hej!:D

Przychodzę do Was ze stosikiem lipcowy, czyli nowymi nabytkami w mojej biblioteczce, które przybyły do mnie na przełomie czerwca/lipca. Nie ma tego dużo, ale lepiej coś niż nic:)

Od dołu:
  • "Skandalista" Nicola Cornick - wygrana w konkursie u Waniliowej:*
  • "Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne" Wilian Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel - prezent urodzinowo - urodzinowy od Zuzi:*
  • "Sekret Julii" Tahereh Mafi - egz. rec. od Otwartego
  • "Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie" Abby Lee - egz. rec. od Otwartego
  • "Zasupłana historia" Agnieszka Tyszka - wygrana w konkursie Recenzjum

Na zdjęciu poniżej w całej okazałości prezent urodzinowo - urodzinowy od matki chrzestnej bloga czyli Zuzi z Recenzjum:

  • "Zasupłana historia" to akurat wygrana w konkursie, nie jest prezentem:)
  • "Czysta krew i filozofia" to pozycja obowiązkowa dla maniaków Czystej Krwi.
  • Karta urodzinowa na urodziny moje i bloga:) Takie 2w1 od matki chrzestnej bloga:* Treść życzeń zachowam dla siebie!:D
  • Wykreślanki to kolejna moja faza:) Uwielbiam rozwiązywać takie łamigłówki:)
  • Ołówek, no bo przecież czymś muszę wykreślać prawda?:D
  • 4 lizaki, tzn na zdjęciu 2 bo pozostałe 2 zostały skonsumowane zaraz po rozpakowaniu paczki:D
  • 3 zapinki czyli: I <3 Vampires, Mam doła i gryzę!, Czosnek i kołki wzbronione! Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Zuza zna mnie lepiej, niż ja samą siebie?!:D
  • Małe czerwone coś, co mi przypomina torebeczkę, którą można przypiąć do kluczy aczkolwiek miałabym wątpliwości czy dodatek przetrwał by przy moich kluczach choć 5 minut więc będę nosić w portfelu:)
  • 4 rodzaje herbat: 2x wiśniowo-bananowa, 2x malinowa, 2x wiśniowo-jogurtowa oraz 2x biała herbata o smaku cytrusowym. Tak tak, jestem herbatoholikiem i Zuza też to wie:)
  • A na koniec zostawiłam zestaw do francuskiego manicure. Żeby było weselej planowałam dziś malowanie paznokci więc przesyłka dotarła w idealnym momencie.


Jak widzicie przesyłek było mało ale za to zawartość imponująca! Coś Wam wpadło w oko? Przy okazji informuję, że w weekend wystartuje konkurs urodzinowy organizowany wraz z Wydawnictwem Otwartym!:) Zainteresowanych zapraszam!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. aaaaah, kolejny "Sekret Julii". nie chcę kupować kolejnej książki, a ta okropna Daria nie chce się ze mną wymienić :C
    ani właściwie nikt ;p
    czekam na konkurs!
    wszystkiego najlepszego raz jeszcze Tobie, a pierwszy raz blogowi! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Sekret Julii" czytałam, cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent genialny, a Sekret Julii czytnę dopiero, gdy zapoznam się z treścią pierwszej części i bedę miała ochotę na kontynuację;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, podkradłabym "Sekret Julii"! MIłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wziąć najpierw za Dotyk Julii, bo leży na półce już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Sekret Julii" mnie najbardziej interesuje :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Skandalisty". Od dawna poluję na tę książkę. Jestem jej strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny stosik :D Zazdroszczę "Sekretu Julii" :D Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połowę bym podkradła : )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie chciałabym postawić u siebie na półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zdemaskowana" podobała mi się, a na resztę recenzji czekam. Prezent świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę sekret Julii ja nadal czekam na swój egzemplarz. Niby wyszedł z wydawnictwa zobaczymy ^^:D.

    OdpowiedzUsuń