MAM JUŻ ROCZEK!:)

24.7.13

Hej kochani!:)

Zakładając bloga nie wierzyłam, że dotrwam do tego momentu. Nie myślałam, że tak mnie to wciągnie. Jednak stało się.   

Jestem z Wami już od roku!:)


Na pierwszym miejscu należą się podziękowania Wydawnictwom, które zgodziły się na współpracę krótko czy też długoterminową. Dziękuję za zaufanie, którym zostałam obdarzona oraz liczę na dalszą owocną współpracę.  

Chciałam podziękować również kilku cudownym osobom, dzięki którym jestem tu gdzie jestem:
  • Zuzia z którą mogę gadać dosłownie o wszystkim, nawet zwykła rozmowa o pogodzie potrafi zamienić się w wielogodzinna rozmowę na FB! Do zobaczenia już niedługo!:*
  • Agatka moja wariatka kochana:* Bez niej nie byłoby zmian szablonów przez co nie byłoby tu tak fajnie!:) Lubi wkradać się na mojego bloggera za pozwoleniem i dokonywać Waniliowych Rewolucji:) Mam nadzieję, że też się spotkamy jak będzie okazja!:)
  • Gabi bez której nigdy w życiu bym nie ogarnęła z czym się je bloggera! Biedna dzielnie mi tłumaczyła co z czym, po co i dlaczego. Teraz koleżanka milczy ale podziękowania i tak się należą!:*
  • Monika, którą poznałam już w trakcie blogowania. Gagatek jak pociśnie jakimś hasłem to mam dobry humor do końca dnia!:) Możemy gadać o pierdołach a i tak jest ciekawie!:D Do tego pokazała mi Finte na której wymieniłam i zyskałam parę ciekawych pozycji!:D
  • Weronika która potrafi słać SMS-y bez względu na godzinę!:D Lubimy wspierać się i motywować do czytania gdy nadchodzi kryzys:) Nika - dzieli nas raptem 100km! Kiedy my się w końcu zobaczymy?!

PODSUMOWANIE ROCZNEJ DZIAŁALNOŚCI:
  • Odwiedziliście mnie ponad 12 000 razy
  • Zostawiliście 498 komentarzy
  • Urodzinowy post jest jednocześnie setnym postem w całej historii bloga
  • Mam 57 obserwatorów
  • Na Google + dodały mnie do kręgów 104 osoby
  • Mój fan page polubiły 93 osoby
  • Obecnie stale współpracuję z Wydawnictwem Otwartym, Egmontem oraz Grupą Wydawniczą PUBLICAT S.A.
  • Okazjonalnie współpracuję z G+J Książki oraz Studiem Astropsychologii
  • Miałam przyjemność recenzować książki dla Harlequin Mira, MAG + Nowa Proza oraz dla  Pascala
  • Zostałam Polską Ambasadorką Klątwy Tygrysa

Dziękuje jeszcze raz Wszystkim za wsparcie i za to, że mnie odwiedzacie. Przepraszam też te osoby, których nie wymieniłam a przyczyniły się do historii bloga itp.

Ponadto chciałam poinformować , iż planuję w najbliższych dniach ogłosić urodzinowy konkurs! Bądźcie czujni bo nie znacie dnia ani godziny ukazania się konkursowego postu!:D

Do usłyszenia:*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Gratuluję wyników i statystyk!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat i jeszcze więcej. :-D
    Niech twoja biblioteczka się powiększa ;-)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Widać, że cieszysz się z tej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat!:D Gratuluję wyników! Cieszę się, że blogowanie Cię wciągnęło i mam nadzieję, że nie masz zamiaru przestać! :)

    Bardzo mi miło, że o mnie wspomniałaś :D:* Nie mogę się już doczekać Twojej wizyty!:)

    A tymczasem ];> ... oczekuj listonosza! :D [tzn. jeszcze nie dziś :D]

    buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ymmm piękne wyniki i osiągnięcia (przemilczmy fakt, że to jedno i to samo XD).
    Cieszę się, że tak cię rozśmieszam :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspomnienie :*
    No pewno spotkamy się na targach książki w Toruniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to nie pozostaje nic innego tylko życzyć Sto Lat :) Bardzo ładnie się to prezentuje. Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń