HIGH FIVE: Moje ulubione okładki książek

12.7.13

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp. Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Dzisiejszy temat: Moje ulubione okładki książek



1. Requiem - Lauren Oliver

Oczywiście na pierwszym miejscu musi być ta okładka! Podobają mi się wszystkie projekty okładek z tej serii ale ta ma to "coś" w sobie. Jest dynamiczna, mroczna i idealnie oddaje treść książki:) I love it okładki Otwartego <3






http://1.bp.blogspot.com/-C27tMb2EcQo/UYfzYH_8s6I/AAAAAAAADmM/lumzDK0A5-Y/s1600/tgsdo.jpg
2. Tam, gdzie śpiewają drzewa - Laura Gallego

Okładka tej książki na zdjęciu może nie prezentuje się zbyt pięknie, ale w rzeczywistości jest bardzo, bardzo, bardzo piękna. Jak książka do mnie dotarła, to nie mogłam od niej oczu oderwać!



 

3.  Igrzyska śmierci -Suzanne Collins


Czy tylko dla mnie okładki minimalistyczne przyciągają bardziej wzrok niż te na których jest wręcz napaćkane różnych motywów itp? Myślę, że okładki całej serii Igrzysk Śmierci są ich znakiem rozpoznawczym. Zwłaszcza kosogłos!


 

4. Wybrani- C.J.Daugherty

Wybrani - Daugherty C.J.Kolejna okładka z Otwartego. Bardzo obiecujący początek serii. Projekt okładki kolejnej części jest równie intrygujący, więc jak tak dalej pójdzie to ich książki będę mogła spokojnie oceniać po okładkach.

 


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfuakkEknkaWdOo9C2m_mj8M7EG0rPStZ_YuupGr39iTbIjvxL5. Królestwo Łabędzi - Zoe Marriott

Kolejna okładka, która zawładnęła moim
serduchem. Już na pierwszy rzut oka widać, że całość związana jest z baśnią. Ah te Egmontowe okładki <3





 

A Wam które okładki podobają się najbardziej? Macie swoich faworytów?:)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zgadzam się co do "Requiem", natomiast jeśli chodzi o pierwszą część IŚ to ja wolę filmową wersję z tym ogniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Reqiuem - całkowicie się zgadzam. :) Do "Wybranych" mam uraz, ponieważ oryginalna okładka mi się dużo bardziej podoba, natomiast w moim rankingu myślę, że nie zabrakłoby przynajmniej jednej książki z trylogii Czasu i cyklu "Upadli". :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak - "Tam, gdzie śpiewają drzewa" w rzeczywistości jest CUDOWNA :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Requiem faktycznie ma najfajniejszą okładkę z tej serii. Co do drugiej okładki również się z tobą zgadzam- "Tam gdzie śpiewają drzewa" ma chyba najpiękniejszą okładkę jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wybrałaś ładne okładki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Królestwo łabędzi" ma naprawde cudowną okładkę.

    OdpowiedzUsuń