HIGH FIVE: Moje plany czytelnicze na wakacje

10.8.13


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp. Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Dzisiejszy temat: Moje plany czytelnicze na wakacje

Mamy już prawie połowę wakacji za pasem, więc wypadałoby zrobić ten ranking póki wpasowuje się w terminy :D Zwłaszcza, że ja NIE POSIADAM wakacji!:D Poniżej wymienione książki są po części recenzyjne a po części własne. Mimo, iż jest to 5 książek to pochodzą one z 2 wydawnictw. Choć nie wiem jak to zrobie, to te pozycję MUSZĘ przeczytać!:)


1. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins

Pierwsza część wciągnęła mnie na tyle mocno, że muszę koniecznie skończyć tę serię zanim kolejna część pojawi się w kinach - dlatego pozycja pojawia się w planach czytelniczych na wakacje:)



2. Kosogłos - Suzanne Collins



Dokładnie to samo tłumaczenie co poprzednio. Nie lubię pozostawiać niedokończonych serii, więc Kosogłosa też przeczytam:)




3. Dotyk Julii- Tahereh Mafi


Książka, która czeka na swoje 5 minut od kilku miesięcy. Jako, że premierę miała już 2 część Dotyku to czym prędzej muszę zapoznać się z tą książką!


4. Sekret Julii - Tahereh Mafi

Egzemplarz recenzencki od Otwartego, dlatego zależy mi, żeby tę serię przeczytać do końca wakacji.



5. Zdemaskowana - dziewczyna, której jedno w głowie - Abby Lee

Książka od Otwartego. Bardzo ciekawi mnie ta pozycja, zwłaszcza, że z tego co widziałam napisana jest w formie bloga:)









A Wy jakie plany macie na wakacje? Czytaliście, któreś z powyższych pozycji? Co o nich sądzicie?  

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Niestety nie czytałam żadnej z wyżej wymienionych książek, więc nie mogę polecić ani odradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kończę po raz drugi lekturę Igrzysk śmierci, a "Dotyk Julii" mam za sobą i jestem rozczarowana. W kolejce pokaźny stosik innych lektur. Życzę miłych wakacyjnych chwil z książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam Cię do sięgnięcia po obie części Igrzysk, a także "Zdemaskowaną". A "Dotyk Julii" także mam w planach na te wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wszystko oprócz "Sekret Julii". Bardzo zazdroszczę ci tej pozycji. Do moich rączek jeszcze nie miała okazji wpaść D:

    Obserwuje i zapraszam do siebie: http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. igrzyska śmierci już przeczytałam jakiś czas temu:)
    dotyk juli nie zaciekawiła mnie dobrze, że ją tylko wypożyczyłam z biblioteki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w domu "Dotyk Julii". Za "Igrzyska śmierci" już dawno chciałam się zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze 4 książki też mam w planach wakacyjnych, a przecież już niedługo koniec wakacji, więc muszę je jak najszybciej przeczytać :)
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) chciałabym nominować Twój blog w konkursie-zabawie ‘Libster blog’!oraz zachęcić do wzięcia udziału w tym blogowym przedsięwzięciu. Więcej informacji znajdziesz u mnie, poniżej podaję adres: http://patrycjazurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń