Przeżyłem śmierć - Dannion Brinkley

4.4.13


Ze śmiercią mamy do czynienia od stuleci. Jedno umierają na raka, inni w wypadku, kolejni sami odbierają sobie życie. Są też takie osoby, które umarły i wróciły z "zaświatów". Przeżyły śmierć kliniczną. Taką osobą jest Dannion Brinkley - dwukrotnie zmierzył się ze śmiercią. Co się z nim wtedy działo? Co czuł obserwując swoje ciało z góry?

Dannion Brinkley pierwszy raz "spotkał się" ze śmiercią w wieku 25 lat podczas zwykłej rozmowy telefonicznej. Zwykłej albo niezwykłej ponieważ w trakcie tej rozmowy został porażony przez piorun. Opuścił swoje ciało i obserwował to co się działo na dole. Widział zrozpaczoną żonę oraz lekarzy próbujących przywrócić mu życie. Nie było mu jednak dane dłużej obserwować tą całą sytuację gdyż czekał już na niego przewodnik - Istota światła. Po przeżyciu jeszcze raz swojego życia otrzymał od niej misję, dzięki której mógł powrócić do żywych. Musi zmierzyć się ze sparaliżowanym ciałem i zadaniem, które przede nim stało. Jednak w trakcie jego wykonywania umiera po raz kolejny...

Historia prawie jak z dobrego filmu. Gdyby ktoś mi ją opowiedział - wyśmiałabym. Czytałam o śmierci klinicznej jednak nigdy nie miałam możliwości poznania historii osoby, która by ją przeżyła. Teraz, po lekturze "Przeżyłem śmierć" jestem skłonna uwierzyć, że śmierć można pokonać. Trzeba tylko silnej woli i chęci. Otrzymanie drugiego życia od losu to prawie jak wygrana w LOTTO, ale na pewno zmienia ona ludzi na lepsze. Dużo osób próbuje wtedy naprawić błędy przeszłości, być po prostu dobrym człowiekiem.

A Ty co być zrobił/a gdybyś otrzymał/a drugie życie?

Tytuł: Przeżyłem śmierć
Autor: Dannion Brinkley
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Data premiery: 2011-11-17
Ilość stron: 200
Tłumaczenie: Maria Iwona Madej

You Might Also Like

0 komentarze