Kwantowa więź. Od fizyki do cudów - Gregg Braden, Lynn Lauber

10.1.13


Pewnie każdy z Was spotkał się kiedyś z twierdzeniem, że bliźniaków łączą szczególne więzi. Kiedy jednemu coś zagraża, drugi to czuje. Nie mam rodzeństwa więc muszę zaufać nauce i uwierzyć na słowo, że takie rzeczy mają miejsce. Dlatego też sięgnęłam po trzecią część z serii Magia Życia. Chciałam uzyskać odpowiedzi, czy faktycznie jest możliwość wyczuwania emocji rodzeństwa, które znajduje się tysiące kilometrów od nas.

Jack i Charlie to bliźniacy. Łączą ich szczególnie mocne więzi. Jak to w życiu bywa, każdy z nich wybrał inna ścieżkę życia. Charlie, który zaciągnął się do armii wylądował na misji w Afganistanie. W pewnym momencie, gdy on wybiera się na patrol jego brat bliźniak wyczuwa, że bratu grozi niebezpieczeństwo. Ma wizje przyszłości. Natychmiast próbuje się z nim skontaktować. Wtedy też na swojej drodze spotyka fizyka Petera Kellera. Ów nauczyciel, który dziwnym zbiegiem okoliczności zajmuje się właśnie takimi rodzajami więzi miedzy ludźmi, zarzeka się, że nie jest możliwe kontaktowanie się z drugą osobą za pomocą myśli. Popiera to prowadzonymi badaniami. Jaka jest prawda? Sprawdźcie sami!

W tej książce pokładałam duże nadzieje. Niestety tym razem mnie nie wciągnęła. Przy książce wole się odprężyć a tu zaserwowano mi książkę, która wręcz przesiąknięta jest fizyka. Na każdym kroku przytaczane były prawa, o których nie miałam bladego pojęcia a które z kolei w żaden sposób nie dały mi odpowiedzi czy możliwa jest telepatyczna więź między bliźniakami itp. Sama historia też nie była jakoś mega wciągająca. Z tej serii czytałam już lepsze pozycje. Nie wiem więc, czy dam serii kolejną szansę i sięgnę po kolejną, czwartą już część.

Tytuł: Kwantowa więź. Od fizyki do cudów
Autor: Gregg Braden, Lynn Lauber
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Data premiery: 2012-12-06
Ilość stron: 116
Tłumaczenie: Opracowanie zbiorowe

You Might Also Like

0 komentarze