Blondynka na językach. Portugalski - Beata Pawlikowska

13.10.12


Kurs składa się z 5 poziomów, 28 rozdziałów oraz 117 odcinków, które bardzo łatwo można odszukać na płycie, która dołączona jest do książki. Nie jest to zwykły podręcznik do nauki języka obcego. Nie ma tu żadnych regułek, nie musimy uczyć się zawiłej gramatyki języka czy wkuwać odmian czasowników. Kurs rozpoczyna się od prostych zdań i z każdym rozdziałem są one rozbudowywane o nowe słówka. Wszystkie zdania są stworzone tak, aby z łatwością zapamiętać nowe zwroty powtarzające się w każdym rozdziale i powtórzyć te z poprzednich. Mają one sprawić, że po opracowaniu całego kursu, będziemy mogli swobodnie komunikować się z obcokrajowcami. Bardzo pomocna jest też płyta, dzięki której możemy usłyszeć poprawną wymowę zdań.

A jak ja odebrałam książkę? Bardzo dobrze. To moja pierwsza przygoda z "Blondynką na językach" ale na pewno nie ostatnia. Uczyłam się jednocześnie z książki i z płyty. Odcinek po odcinku, przy portugalskim tłumaczeniu zwrotów pisałam sobie wymowę. Bardzo duże ilości zwrotów powtarzały się w kolejnych częściach kursów. To jest duży plus gdyż przez cały czas mamy zapewnioną powtórkę tego co już się nauczyliśmy. Bardzo spodobał mi się też niezbędnik gramatyczny znajdujący się na samym końcu książki. Jest to pozycja zarówno dla tych którzy dopiero zaczynają naukę języka obcego oraz dla tych którzy chcą pogłębić z niego wiedzę. Tę pozycję mogę polecić każdemu z całego serca.

Tytuł: Blondynka na językach. Portugalski
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: G+J
Data premiery: 2012-09-19

You Might Also Like

0 komentarze